Onsdag!!

Heeeeej!!!
Idag är det Onsdag och sista dagen i skolan denna vecka då jag har studiedag Torsdag och Fredag :D Tycker jag låter toppen! Ska sova ut och vila upp mig tror jag ;) På fredag blir det dock att gå till tandläkaren men det får gå helt enkelt.. Sen är det även att vi på Fredag efter det ska till Vetlanda, vi ska till Biltema och se det eftersom att det öppnade för nån vecka sen, blir ju även andra ställen också men ändå :P
Jag ska få köra också så det är mycket därför vi ska åka :P Testa köra till ett annat ställe och hitta vägen samt köra lite i stan :P Ska bli intressant och se hur det går :P Hoppas verkligen jag klarar av att hitta vägen själv, vore kul om man kunde göra det bra! Skulle bli stolt över mig själv då :P
 
 
Men nu ska jag fortsätta med mentorstid och sen lunch och sist historia och sen slutar vi!
Får se vad dagen har att erbjuda helt enkelt :P
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback