Söndagmorgon!

Heeeeeeeeeeeej!
 
Sitter just nu hemma hos Mike och gör inte så mycket. Har mailat KLT och gett ett klagoml.. Hoppas inte att det tar 2 veckor innan jag får svar. Gjorde det förra gången jag klagade.. Hatar verkligen KLT och att de inte kan sköta sig ordentligt.. Men iallafall..
 
Idag har man varit vaken sen ungefär 7 tiden eller nått sånt där, men jag är ändå utvilad! låg kvar ungefär 1 timme eller så med älskligen i sängen coh bara myste! Sedan blev det att vi gick upp och gjorde frukost, satte oss även framför TVn och kollade på LOST! Den serien är bra, men lååååååååång!!  Sen gick jag och duscahde och nu sitter jag här.. Mike duschade sen och sitter nu på golvet och sorterar CD-skivor!
 
Blir att diska sen, finns ungefär ett berg utav disk ute i köket.. Usch! Och sen ska vi även uppp till affären och panta samt vi ska handla lite smått!
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda, får se om det blir tvätt ikv.. Mike snackade om att byta dag elr så.
 
Ha det bra så hörs vi!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback