ÅNGESTEN!!!!!!!

När jag ser denna film får jag smått panik.. JAG TAR STUDENTEN OM ENDAST 59 DAGAR! :'( Sitter nästan och gråter när jag skriver detta.. Vet inte om man ska skratta eller gråta helt ärligt, tycker inte om skolan med plugget.. Men kommer sakna skolan, klassen, lärarna, alla våra weirda stunder. Kommer bli helt sjukt att inte ha något att göra om dagarna sen, har inget jobb ännu, inget framtida plugg, endast sommarjobb.. Men efter sommaren då?!??! På min student kommer jag att vara hur JÄVLA glad som helst men ändå hur JÄVLA ledsen som helst! Jag vill inte att allt ska ta slut, jag vill inte att min skolgång ska ta slut. Vill ha allt kvar och vill inte att något ska ändras! TÅRAR, TÅRAR är vad som kommer att komma den 13 Juni 2014! Kommer vara så ledsen!
 
Ju närmare jag kommer studenten, ju mer panik får jag!
Mitt liv kommer snart vara över! Är livrädd för att tappa kontaken med alla underbara människor som jag har lärt känna under dessa tre underbara åren på Vimmerby Gymnasium. Jag vill inte förlora allt! :( Men många kommer att gå åt sina egna håll och jag räknar med att bli kvar här neråt i Småland.
En gång en Smålänning, ALLTID en Smålänning!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback