Lördag!

Hejsan folket!
 
Denna helg är jag hos älsklingen och umgås med honom :) Alltid lika trevligt! Idag händer det väl inte så mycket egentligen men jag tänkte att jag skulle titta in här och skriva lite smått :) Har pluggat lite teori och Mike sitter och spelar. Ska snart kolla om köttet har tinat så man kan marinera det lite lätt :) Mums med fläskkarré, potatissallad, grönsallad och sparris :) MUMS!!!! :D
 
Igår efter skolan satte jag mig på tåget till Högby för att gå till Optiken, visade sig att min syn hade ändrats sig väldigt mycket.. Så nya glas och bågar blir det, har fått hem ett par som jag sitter och testar och försöker se om det skulle kunna vara något för mig liksom :P Ena stunden känns som du bra som helst och sen inte alls.. Hatar sådana lägen..
 
Men jag har egentligen inte något mer att säga utan jag ska väl kanske gå upp till affären och kolla efter sparris :P
 
Ha det bra så hörs vi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback