Nytt inköp :P

Eftersom att jag har fått min efterlängtade körkort så tyckte jag att det va dags att ta steget till att beställa en FM-sändare så jag kan lyssna på musik i bilen via spotify :) Ska bli så himla kul att hålla på att lyssna på bra musik och kunna välja mellan vad man vill lyssna på, inte behöva ha just den låten på en CD :P Så himla bra! Denna har jag beställt så jag hoppas att den är bra. 189:- tycker jag verkar vara ett bra pris och folk verkar vara nöjda med den vilket jag tycker är bra :)
Längtar tills den kommer hem så jag får testa den :D
Belkin TuneCast 2 FM Transmitter
Liten och enkel, behöver ju inte vara något avanserat precis :) Vill endast kunna spela lite bra musik :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback