Påsk Helg i Norrköping!

Hejsan alla, hoppas ni haft en bra och fin påsk!
 
Idag har jag kommit hem från en helg med älsklingen i Norrköping :) Har varit en mysig helg med påskmat, filmmys, shopping och massa prat samt kalas :) Har varit en riktigt trevlig och rolig helg med trevliga människor! Är tråkigt att man inte är där uppe så ofta längre men det är som det är :) Man tar vara på tiden man är där uppe då helt enkelt! Någon gång får man se om man kan ta bil upp dit, först måste jag ta och skaffa mig en bil men det händer nån gång i framtiden :D Ska först vänja mig vid att köra bil själv, ska troligen göra det på Onsdag till Vimmerby så det ska bli väldigt intressant och roligt! Hög musik och hög sång kommer det att bli för att göra resan lite roligare :P
 
Vi åkte i torsdags till Norrköping och vi kom rätt sent då så det blev liksom mest att komma dit, äta och sedan va det kväll och nästan dags att sova, tyckte jag i alla fall :P På fredagen blev det en shopping tur för mig på stan för att göra slut på mina presentkort och lite pengar :) Fick ihop rätt så mycket och är väldigt nöjd :) Fick med mig mycket nytt och fint och jag kommer njuta :) Det jag handlade va:
På New Yorker köpte jag 1 par jeans, bh och trosor, rosa 3/4 tröja, svart/vit långärmad, 3 par strumpor.
På JC blev det 1 par jeans.
På Carlings blev det 2 3/4 tröjor.
På lindex blev det 2 cykeltights och 1 par leggings. På Twilfit blev det 2 bhar
Senare på dagen blev det att bege sig bort till Mikes äldsta bror Daniel och hans fru för att fira dem för att de fyller/fyllt :) Blev en liten stund där och sedan begav vi oss hem för att ta det lugnt :)
 
På lördag va det dags för påskmat och påskmys med lite av Mikes släkt :) Blev en trevlig eftermiddag trots att jag började må dåligt p.g.a förkylning och lite smått illamående och frysningar! Senare på kvällen var jag så himla trött så att jag somnade i soffan strax efter 21 och sov i nästan 40 minuter. Kan inte fatta att jag somnade.. inte första gången dock men så går det när man vaknar tidigt på morgonen VARJE DAG! Kroppen tar skada på kvällen då ;)
Idag har vi inte gjort så mycket, jag vaknade och mådde mycket sämre än jag gjorde på lördagen och det va inte roligt precis. Kunde inte andas, fick panik, ont i huvudet, kroppen, trött och helt utslagen! Började gråta i Mikes famn för att jag va så ledsen och öm i kroppen! Jag har lite smärtgräns då jag inte är van vid att vara sjuk, är det så sällan så kroppen är inte van vid att må dåligt på så sätt. På förmiddagen blev det att gå bort till Mikes pappa där även Emma, Ante och Theo skulle komma :) Blev lite fika och små prat innan jag och Mike behövde gå iväg och hämta våra väskor för att sätta oss på spårvagnen och åka till stationen för att sedan ta tåget hemåt.
 
Just nu sitter jag och hostar som en galning och verkligen känner hur kroppen säger emot. Den orkar helt enkelt inte! Skulle vilja lägga mig snart men vill inte lägga mig för tidigt då jag kommer vakna ännu tidigare än jag brukar då! Och att vakna vid klockan 6 är tidigt nog när man inte har skola elr något annat att gå upp till..
Näsan rinner men samtidigt så är jag täppt och näsan igentäppt så jag knappt kan andas.. Detta är inte någon bra blandning samt så nyser jag då och då samt är tung i huvudet.. HOPPAS verkligen att det är bättre imon! Redan trött på detta och då fick jag det igår..
 
Aja, nu ska jag kolla lite på Masterchef USA innan jag ska ta och lägga mig i sängen och sova och hoppas på att somna snabbt och att jag sover bra och länge! :D Vore nästan en dröm att vakna vid 7!!! :D
Ha det bra! :D


sara  

Kul att läsa din blogg! Vore roligt med fler videobloggar där man får följa med i din vardag :)

2014-04-21 // 23:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback