Söndag!

Hejsan alla! :D
Tänte nämna att jag nu fått hem mitt körkort, har även haft körkot i 11 dagar nu idag ;) Jämförde bilderna på mitt kökort och legitimation som är 4 år emellan och man kan säga att jag har förändrats lite iallafall :)
Idag är det söndag och jag är verkligen sjukt trött i huvudet. Har ju varit borta på studentkryssning fredag till lördag och man kan säga att det tar på både kroppen och huvudet. Har haft det riktigt roligt och fått lära känna massa trevliga människor, fått umgås med vänner och min klass :D En bra helg helt enkelt, klarade av att åka båt hur lätt som helst och jag handlade lite gott i taxfreen :D Hade varit roligt att om det varit lite billigare men man kan ju inte få allt som man vill :D Är iallafall jätte nöjd med helgen fast att kroppen tagit lite skada men jag piggnar nog till snart! Ska ta mig en dusch i kväll tror jag och sen ska jag slappa!
 
Idag har Mike och jag besök av Ante som är i Vimmerby för han har spela bowling med sin klubb :) Han ska vara här i några timmar och sen beger han sig hem till Norrköping igen, en snbbvisit helt enkelt :) Ante sitter just nu och spelar lite och när han "dör" ska vi gå bort till affären för att handla lite mat som vi ska äta idag :) Vet att det va snacka om grillad kyckling men då kör jag på sallad :) Mycket godare och nyttigare ;)
 
Har igentligen inte något att skriva utan tänkte bara visa att jag lever och mår bra fast att jag är sjuuuuuukt trött!! Hoppas jag är piggare imon när det är skola och inventering som gäller för min del :) Men det ska nog gå bra ska ni se ;)
 
Ha det bra så hörs vi någon annan dag när jag kanske har mer att skriva!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback