Angel in blue jeans

Hejsan alla! :)
Sitter just nu i sängen i Målilla och bara njuter av kvällen som är SVAL! Har varit svalt och blåst hela dagen och har bara njutit av att det inte har varit så varmt! Riktigt skönt med sånt här väder nu efter en massa jobbiga varma dagar! De här dagarna får gärna kommer lite oftare än vad de har gjort den senaste tiden! :)
 
Idag har man slappat men även hittat på lite roliga saker! :) Efter att mamma och jag hade käkat lite middag på altanen hade vi beslutat oss om att vi skulle köra ut till Målilla Älgpark som ligger ute i skogen strax utanför Målilla kan man säga :) Där skulle vi kolla på älgar, kaniner och getter, har varit där en gång tidigare men det var för 5 år sedan nästan! Samma år som de öppnade om jag inte minns fel! :) Vi va där ett tag och det va riktigt mysigt, vi hade tur med vädret för det kom inte något regn förens vi satt i bilen hem igen, riktigt bra tajmat tyckte jag! :) Fick med mig en lite tröja därifrån som "souvenir" och det va en tröja med älgar på där det stog "Love in Sweden", får se om ni någon gång kanske får se den när jag lägger upp någon bild :P Kanske om jag kommer ihåg det vill säga! :P Blev i alla fall en mysig stund tillsammans med mamma, alltid lika roligt :)
Senare idag på kvällen runt 19 tiden så hämtade jag upp min kusin Nathalie hos hennes pappa som bor här i Målilla, vi skulle ta oss en biltur och fotografera lite var tanken i alla fall, men det blev mest körande i bilen och massa prat. Bland annat var det för att det regnade då och då men även också för att vi inte riktigt visste vart vi ville och vad vi ville ta kort på :P Det blev lite bilglidande och det gick bra för min del! :) Va roligt att träffas igen efter att inte umgås så mycket på så länge! :) Får vi göra om någon mer gång!
 
Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och slappar här framför datorn, är väldigt rastlös känner jag! Vet inte vad jag ska göra fast att jag kom hem för ca 40 minuter sedan bara, man tycker inte att man borde vara rastlös redan men det är jag! Vill ha någon att göra nu! :O
 
Om ni vill så kan ni följa mig på INSTAGRAM, där uppdaterar jag lite oftare än på bloggen (bilderna syns även lite här på bloggen i inlägg och på höger sidan i menyraden! ) Jag heter linneagungard på instagram så det är bara att följa mig där! Ni kan gärna meddela om ni har hittat mig på instagram via bloggen för alltid roligt att få veta vilka som följer mig på bloggen! :)
 
Ha det så bra nu så hörs vi lite längre fram!
KRAM!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback