Frågestund!

Nu tänkte jag att jag skulle dra igång en frågestund, tycker att det är riktigt länge sedan jag hade det nu så tyckte att det kunde vara dags för en nu! Kollade upp och senast jag hade var i slutet av 2012.. Ojdå ;) Så det är dags för en nu!
 
Iallafall, ni vet alla hur en frågestund går till. Ni stället frågor och jag svarar! Ni kan fråga om ungefär vad som helst men är det någon fråga som jag tycker är lite för mycket så kommer jag nog dessvärre inte att ta med den tyvärr ^^
Men sätt igång att ställa era frågor, har inte bestämt något speciellt datum som den ska sluta så fråga på så meddelar jag när det är dags att sluta ställa frågor! :)
 


Sv: Jag har för mig att den kostade 59kr men det kan ha varit 79kr :)

2014-08-19 // 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback