Jobbar för fullt!

Hejsan alla! :)
Jobbar för fullt nu och försöker få inte så mycket pengar som möjligt nu innan sommaren är över, har jobbat sen i Torsdags (igår) och ska jobba fram till Onsdag :) Känns faktiskt riktigt kul att jobba så många dagar i rad! Att få träffa mina underbara kollegor mycket innan tiden är över :/ Kommer kännas jobbigt när man måste lämna ifrån sig jobbet och börja räknas som "arbetslös", vill verkligen ha ett jobb!!! Men iallafall, har jobb nu och har ett antal pass kvar så blir lite pengar som jag jobbar ihop denna månad iallafall :D
 
Som sagt, jag jobbar fram till Onsdag och efter det är jag ledig tills 30 Augusti! :) På Torsdag blir det en tur till Norrköping. I Norrköping kommer det att bli besök på Harry Potter The Exhibition på Fredagen och på Söndagen blir det dop för lilla Milton som föddes i Maj, Mikes mammas sambos dotters son som ska döpas :P Väldigt krångligt men men ;) Och sedan ska man även träffa massa trevligt och mysig folk, åka spårvagn och bara njuta av att ta det lugnt och hitta på lite i en annan ort! Har inte varit i Norrköping sedan Maj då vi svängde förbi där när vi va påväg hem från Miley Cyrus och gången innan dess var nog vid nyår förra året tror jag :O Riktigt länge sedan jag var där nu så det är verkligen dags att jag följer med! Mike har ju åkt själv de gångerna han har åkt då jag har haft annat att göra eller att något har kommit ivägen :) Så är det men nu ska jag med upp! Ska bli riktigt kul! :D
 
Det Mike och jag gör om dagarna är jobbar (jag), lagar mat, spelar Wii, kollar serier, kollar datorn, handlar, försöker komma på mat, slappar, städar, tvättar :P Väldigt intressant liv vi har just nu känner jag ;) Bjuder nu iallafall på 3 bilder från min instagram! Har igentligen inget med inlägget att göra men har inte så många bilder att bjuda på ;)
Jag känner mig verkligen stolt! JAG KAN GRILLA/STEKA KÖTT och det blir hur gott som helst! Älskar att grilla kött och mixtra med matlagningen! :) Här över är ett exempel som blev sjukt gott! :D
 
Nu säger jag tack för mig för nu ska jag försöka att hitta lite jobb att söka medans Mike kollar på friidrott!
Ha´de gött!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback