Ledig dag! :)

Hejsan alla! :)
 
Just nu sitter jag i soffan, har ätit frukost för ett tag sedan och har även beställt hem lite fon igen :P Hade en rabattkod som gällde på 75:- som skulle gå ut nu den 13:e så kände att jag inte ville låta den brinna inne! :) Så nu är 96 bilder påväg hem till mig (HEM) och jag betalar endast 75:- så skulle ju ha gått på det dubbla igentligen :P Känns bra och jag älskar när saker är påväg hem till en, roligare med saker men bilder är skitkul också! Måste hitta fina och bra fotoalbum att beställa här i framtiden också, som inte heller är allt för dyra vill säga!
 
Älsklingen har jobbat natt och ligger just nu och sover för att ta igen efter den vakna natten :P Själv är man också lite smått trött men känner att man vaknar till mer och mer :) Skönt det!
Idag är man ledig och även imon! och skönt är det eftersom jag endast är ledig onsdag (tror jag) nästa vecka, dock gör inte det något eftersom det är min sista jobbvecka för sommaren :( Kommer bli tråkigt att sluta, kommer bli tråkigt att inte få någon lön, att ha något att göra om dagarna, att vara arbetslös..
JAAG VIIIIILL HA JOOOOBB!!!! :'(
Har idag på morgonen sökt 4 jobb samt gjort en aktivitetsrapport på 7 sökta jobb. Känns bra men jag vill gärna få ett jobb utifrån allt sökande också. Ska ta jobbsökandet till en helt ny nivå snart så hoppas att det funkar, annars vet jag inte vad jag ska göra!
Senare idag ska jag träffa några kompisar, redan 5 veckor sedan vi sågs senast såg jag, helt sjuuuuukt vad tiden går fort! :)
 
Nu ska jag fortsätta och kolla på tv och sen får vi se vad dagen har att erbjuda! Får även se när älsklingen vaknar så man kan hitta på något tsm fast att han inte mår hundra <3 Går ju att hitta på något här inne som att spela Wii spel, PS3 spel, film, serie eller liknande :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback