Redan Augusti!

Kan ni tänka er att Augusti redan är här?? :O Snart är hela sommaren förbi och mitt sommarjobb tar slut :/ Man kan väl inte påstå att städa är någon större hit men det är faktiskt rätt roligt när man har fantastiska människor att jobba och prata med :) Kommer verkligen sakna det! Men får väl gå dit och ta någon dricka eller käka någon gång för att träffa dem alla igen! :) I September får jag även kanske några extra passa att jobba så det känns bra att det inte riktigt tar slut direkt! :)
 
Idag har jag varit och jobbat, har jobbat sen i Torsdags och ska jobba imon oxå och sen tar jag ledigt i 3 dagar och drar mig då hem till lilla Målilla igen för att umgås med mamma med mera <3 Mysigt och trevligt ska det bli allt! :)
Idag händer det nog inte så mycket, blir väl att diska upp det sista som finns efter älsklingen och jag har käkat lite senare och sen blir det nog bara slappa! Har fått så grymt ont i ryggen så att göra för mycket utöver jobbet är jobbigt just nu! Vet inte hur jag har legat under tiden jag sovit men måste ha legat på något grymt konstigt sätt iallafall! :/
 
I förrgår kände jag mig riktigt duktig, gjorde ugnspannkaka för första gången (med mammas recept) och dem blev hur bra som helst! Smakade precis som dom skulle och det va riktigt gott enligt mig, älsklingen verkade oxå tycka om dem då han åt med god aptit :P Jag är nöjd och jag är mer nöjd för att jag börjar sakta men säkert att lära mig laga mat! :) Innan kunde jag verkligen inte laga något alls men nu börjar det sakta men säkert släppa och jag börjar som sagt att lära mig! Roligt, roligt! :)
Men nu ska nog jag och älsklingen ta och käka lite framför något avsnitt av Prison Break och sen får vi se va resten av dagen/kvällen har att erbjuda! :)
Ha det bra! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback