Tips!

Tänkte ta och tipsa er om några saker!
Jag har rätt så slitet och dåligt hår, sätter upp det mycket och behöver då något som fräschar upp det. Några av produkterna som jag använder för att göra detta är balsam och hårinpackning från Yves Rocher :) Det är superbra, lukter gudomligt gott och hår blir silteslent och jättelätt att arbeta mer! :) Köpte det en gång endast för att testa men nu är jag fast för balsamet, funderar på att köpa mer hårinpackning sen när den är slut fast att den är dyr, men det kan det vara värt om man får fint hår liksom :D Ignorerar den silvriga saker bakom hårinpackningen, det är bara en av Mikes parfymer som jag lånade för att få hårinpackningen att stå så att man lättare skulle kunna se själva förpackningen och texten :)
 
Funderar på om jag någon gång kanske ska ta och köpa shampot och testa och se om det är bättre än det som jag köper från min frisör :)
Så om ni är intresserade av att testa någon av dessa så kan ni gå in på deras hemsida :)
Länk till hårinpackningen: http://www.yves-rocher.se/control/product/~category_id=43000/~product_id=15781
Länk till balsamet: http://www.yves-rocher.se/control/product/~category_id=42000/~product_id=14802


Verkar vara bra produkter, ha en fin onsdag

Svar: Ja dom är bra! :)
Linnéa Gungård

2014-08-20 // 01:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback