Födelsedagskalas för mig!

Hejsan alla!
Idag har jag haft 19 års kalas för mig :) Tänk att jag fyller 19 om bara 2,5 vecka! Helt sjukt att jag börjar bli vuxen och närma mig åldern! Inleder snart mitt sista år som Tonåring och va hemskt det känns!
Vi bjöd i alla fall på räkmackor samt ost och skinkmackor och sedan blev det kaffe med lussebulle, chokladboll samt daim biskvi :) Allt va hemmagjort så det va bra, gott blev det också så klart ;)
Fick även lite presenter! Blev 600:- i kontanter, 300:- i presentkort på IKEA samt filmerna om Mästerdetektiven Kalle Blomqvist (Astrid Lindgren film) :) Mycket nöjd med sakerna, pengarna ska in på kontot längre fram med hjälp av pappa, presentkortet ska sparas tills det är dags att flytta hemifrån eller tills något annat behövs :) Allt kul att få lite hjälp på traven <3
Blev i alla fall en väldigt lyckad eftermiddag/kväll. Blev mycket skratt och prat och det gillar vi verkligen! :)
 
Mike va med mig hit och va med på kalaset, väldigt skönt att ha honom med <3 Nu är Mike hemma, ska gå i skolan och lite!
Imon har man lite att göra. Ska gå igenom bebiskläder som jag fixat åt en vän (MÄNGDEER ATT GÅ IGENOM, tur mamma hjälper mig!), slå in alla julklappar som är kvar (Vilket är alla vad jag vet om!), möte med AF i Hultsfred för uppföljning (ska bli intressant och få se vad mitt öde blir) samt kanske plocka i ordning lite på rummet.. Så har lite att fixa i alla fall, men skönt att ha något att göra i alla fall! :) På Tisdag blir det en sväng till Kalmar med älsklingen som ska på möte och då passar jag på att följa med för lite shopping och kvalitetstid med honom <3 Mysigt! :)
På Onsdag fyller älsklingen 23 år så då blir det hem till han och fira honom <3
Men nu ska jag lägga mig i sängen, läsa lite och sen sova! :)
Ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback