I Vimmerby <3

Hejsan alla :D
Just nu är jag i Vimmerby hos Mike :) Har jobbat igår och idag så har då även passat på att vara hos Mike :) Igår blev det jobb mellan 8-14.45 och idag blev det mellan 8-14.15 :) Skönt med lite extra pengar! Dagarna har varit bra och igår tog jag och Mike bilen till Västervik på kvällen för att se Hunger Games Mockingjay del 1 :) Den va verkligen bra och nu kommer det bli supersvårt att hålla sig i ett helt år innan man får se nästa del :(
Nu har jag nyss tagit mig en varm dusch och nu ska jag ta och käka lite hamburgare och läsa bloggar och kolla youtube klipp! Sen blir det väl att diska :P
Ikväll kommer Linda hit till Mike så hon och jag ska umgås lite medan Mike träffar några klasskompisar! :) Blir lite dipp och grönsaker, prat och film :D En mysig kväll helt enkelt! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback