Saturday night!

Hejsan alla :)
 
Igår var det alla hjärtans dag och det firade jag och älsklingen med att gå ut och äta på Monte Carlo här i Vimmerby :) Vi käkade lite mumsigt innan vi travade hemmåt till honom för att kolla på HOUSE och för att käka lite godis :) Vi öpnade även paket :) Han fick film och trisslott av mig och jag fick bh och trosor från Nelly.com :) Jättesköna och superfina! Jättenöjd!! en mysig kväll helt enkelt blev det!
Idag är det lördag och jag sitter för tillfället hemma hos min underbara älskling och väntar på mat! Blir hans berömda kycklingssnitzel med hemmagjord klyftpotatis och sallad :) Super gott och jag älskar det! Han är så duktig min underbara älskling!
Tidigare idag har mamma och pappa varit här och hjälpt oss med att handla och lite! Alltid uppskattande eftersom att det är sjukt jobbigt att bära på massa dricka eftersom att det blir väldigt tungt, tungare än man kan tro igentligen! Väger typ bly!!!! Så det är snällt att dom kunde hjälpa till! Vi fixade iallafall idag även en slips till Mike som han ska ha när han och jag går på balen i Maj, vi hade med oss kläningen så att vi viste att vi skulle få en bra färg :) Hittade en som var nästan till identisk i färgen vilket gjorde mig riktigt glad!!
 
Har ikväll satt på min lösnaglar så vi får se om jag har svårt med att laga mat och göra frukost imon och ev. måndag ;) Men det ska nog gå ;) Får nog ändå ta av dom på måndag då vi ska jobba med montern i skolan :) Vi ska stå och slipa lite och göra väggarna i ordning för målning :)
Men vi får se, kanske är så van så jag kan ha dom på då :) Men det lär vi märka! :)
 
Nu ska jag slappa här framför daton med musik lite innan jag ska göra sallad till maten :) Min lilla uppgift när det gäller denna maträtt :)
 
Ha en bra kväll alla! Det ska vi med god mat, melodifestivalen och godis samt mys!!! :D <3
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback