Mitt 2013, Del 2

MAJ
Var på majbrasan i Målilla och fotograferade till en fotouppgift i skolan, fick riktigt fina bilder!, var i Linköping med fotoklassen och med finaste vännerna Malin och Linda <3 Fotograferade även mycket rent allmänt av försommaren och passade även på att flumma runt med musiken i öronen och bara njuta av att vara lite små weird :P
 
JUNI
Slutade andra året på gymnasiet, fick hem min underbara almanacka som jag skulle ha under mitt tredje år på gymnasiet, och gick på Jurassic Park 3D med älsklingen, Emma och Ante :)
 
JULI
Gick på UEFA fotboll i Norrköping med älsklingen, umgicks med mina underbara vänner, köpte mig en ny dyr klocka, kollade igenom min gamla kapsylsamling och nöjt av att sommaren hade börjat på riktigt <3

AUGUSTI

Firade kära Malin som fyllde 40 år, va ute på Monica och Isaks landsställe (SKULLE MER ÄN GÄRNA HA EN EGEN LITEN MYSIG STUGA I FRAMTIDEN) och hade utflyttningsfest för älsklingen som skulle flytta till Vimmerby <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback