Onsdag och veckan vänder!!!

Hejsan!! Onsdag och veckan vänder och det gillar vi till tusen!
 
Idag har man varit i skolan och snacka om seg och tråkig dag! Inte kunnat koncentrera mig på att plugga elr nått! Allt har bara gått åt skogen.. gillas verkligen inte!
 
Innan jag tog tåget/bussen hem gick jag till JYSK och köpte ny kudde! Behövde en puffigare och snacka om att jag är nöjd med köpet än så länge! Kostade 599:- igentligen med va "rea" denna vecka och kostade endast 180:-, vilket inte är farligt ;)
Nu på kvällen beställde jag dock hem ett par balskor och några nya trosor så nu hoppas jag att jag kan ha skorna :D Annars vet jag inte vilka jag ska ha.. Fy!!!! :( Hittade även idag av en ren slump en väska att ha på balen :P Hittade den i min garderob av en slump och snacka om att jag blev glad :P TOPPEN!!!! En sak mindre att inskaffa :P Men nu är i alla fall lite fixat :P Slips till älsklingen saknas och sen fixa till för frisyr och vad man ska ha för frisyr! :)
 
Testade även att sminka mig idag och det gick väl sådär.. Inte redigt nöjd med hur mascara ser ut på mig.. Ser ås onaturligt ut..
Nu ska man fortsätta att lyssna på musik/sjunga och sådär innan man ska sova sen vid 10 tiden :)
Imon är det skola igen och då blir det även zumba på kvällen igen precis som förra veckan :D Längtar!!! Tycker det är så sjukt jävla kul! :D LOVE THE FEELING!!!
 
I helgen blir det middag med klassen på brygghuset (ska försöka fixa bilder), mys med River med familj i Blomstermåla, Mellomys med älsklingen och mys med älsklingen precis som vanligt :D LOVE IT! Perfekt helg!!!


Lotta  

Sv: Jaa, jag tränar bara på det gymmet :)

2014-01-31 // 09:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback