Fortfarande helt otroligt overkligt!

Kan fortfaranade inte förstå att jag faktiskt har tagit studenten och att det faktiskt snart är en månad sedan om mindre än 2 veckor ungefär! Sitter och kollar på bilder ofta, det känns så overkligt, jag saknar HA11, min underbara klass, jag saknar faktiskt skolan <3 Trodde aldrig att jag skulle säga det men jag saknar att vara elev, det var enn trygghet kan man säga!
 
Som det känns nu så kommer det aldrig att sjunka in att jag inte är studerande längre, utan att jag faktiskt har tagit studenten. Men omkring Augusti när alla andra börjar skolan igen kommer det väl troligen att sjunka in antar jag! Fy va hemskt det kommer att kännas då!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback