Lördag och jag är i Målilla!

Hejsan alla!
Igår kom jag hem till Målilla och stannar här till Tisdag eller Onsdag (ej bestämt än) och det känns verkligen skönt!
När jag kom igår så blev det lite hamburgare som mat, vi var vid kyrkogården, jag körde lite bil, jag träffade mormor och morbror samt vi kollade på Red Riding Hood på kvällen tsm jag, mamma och pappa :) Supermysigt och trevligt! Sedan blev det väl ungefär 2 timmars pratande ute på altanen innan det var dags att sova.
Idag är det Lördag och jag sitter just nu i soffan hemma i Målilla <3 Om bara en liten stund är det dags för kalas för min mamma som fyllde år igår, så kalas för henne och sen ikväll bir det lite slappande precis som igår :) Det har gått i ett hela dagen känns det som, inga lång tråkiga stunder. I morse vid 9 cyklade jag och mamma bort för att köpa frallor till kalaset och sedan var det hem och käka frukost :) Efter frukost och när jag hade gjort mig i ordning så var det dags för mig att cykla bort till loppisen tyckte jag :P Köpte lite saker, ett par jeans (som jag HELT OTROLIGT nog kunde ha fast att jag bara chansade!), 4 dvd filmer samt en födelsedagspresent till min mormor som hon får i September :) Allt detta fick jag för 110:- och alla filmer är helt nya också samt byxorna va inte mycket använda. Så jag tycker att de va en helt okej tur till loppisen :P LYCKAD SHOPPING! :P
Efter det har vi ätit mat, och fixat med tårtor och frallor med tillbehör, allt ser bra ut tycker jag och inga större tabbar har det blivit under dagen :) Allt har funkat perfekt!
 
Snart kommer gästerna och då ska jag inte sitta vid dator, så dags att packa ihop och se om det finns något att göra i ordning, tror dock inte det så jag tar det väl bara lugnt tills dom kommer om en stund :)
 
Medans jag kommer ihåg det så kan jag nämna att vi i Torsdags var i Mariannelund och var på karamellkokeriet där tillsammans med mamma, pappa, Mike och Monica :) En mysig dag med mycket godis och sedan tog vi även en tripp till Frödingen och köpte lite samt fikade ostkaka :) Riktigt gott och mumsigt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback