Shopping på Family Houses sommarrea!

Tidigare idag innan jag åkte till Vimmerby tog mamma och jag bilen upp till Hultsfred på morgonen för att gå på Familys Houses sommarrea :) När vi kom dit strax efter 10.00 (menar då endast några få minuter) var det redan smockfullt med folk i butiken och kön va redan jättelåååång :O Vi blev chockade men vi gick in för att försöka leta upp lite fynd, var halva priset på precis allt i hela butiken så det var väl det som lockade mycket folk helt enkelt! Såg flera som handlade för över 4000:- och sedan halva priset på det :P Mycket grejer för dom pengarna iallafall om man säger så!! :D
Själva så handlade vi för ca 1600:- och fick då betala runt 800:- :P Fick en del för det, dessa grejer som jag ska visa för er men mamma hittade även ett par skor så vi fick en del för det som sagt :P Än så länge så är jag supernöjd och hoppas att jag kommer att fortsätta att vara det :P
249:- minus 50%
199:- minus 50%
179:- minus 50%
199:- minus 50%
99:- minus 50%
10:- minus 50%
99:- minus 50%
Som sagt jag fick en hel del för pengarna och för en som älskar att fynda så är det toppen! Tyckte bara att det va tråkigt att jag inte lyckades hitta några t-shirtar! Får kolla i andra affärer då jag typ inte äger några t-shirtar längre! Vet inte vart alla har tagit vägen! :O



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback