Drömmer mig bort!

Som jag säkert har berättat för er och som ni har läst så fick jag den 16 April mitt efterlängtade körkort :) Fortfarande helt otroligt glad och kommer nog vara det lååååååångt fram över!! :D
Men nu börjar man ju känna att en bil inte vore fel, en bil man kan åka med vart man vill. Allt blir så mycket lättare! Längtar verkligen tills jag har tillräckligt med pengar för att köpa bil! Kommer fortsätta att kolla på bilar tills jag har råd och även efter det :P Man kan ju alltid uppgradera sig sen allt eftersom :P Om man har pengar till det alltså!
Men just nu brukar jag väldigt ofta kolla runt på typ Blocket.se för att se vad som finns ute och vad för priser det ligger på. Vet ju lite nått och nått vad jag vet jag är intresserad av och vad som man kan stryka direkt men jag känner verkligen att jag vill ha bil inom en snar framtid! Bara jag skaffar jobb så ska jag skaffa bil med min pappas hjälp (som ska ta försäkringen åt mig så den blir billigare) :) Men som sagt jag längtar sjukt mycket!!!
 


Sv: Jag köpte den på Xbeauty.se :) Fungerar jättebra för jag har fått långa och tjocka naglar. Riktigt snyggt =)

2014-06-10 // 08:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback