Endast 2 dagar!!!

SHIT!!!
Endast 2 dagar kvar till studenten och på Fredag gäller det! Helt sjukt vad tiden har gått fort! Vill inte att allt ska ta slut men man får göra det bästa av det helt enkelt antar jag! Kommer sakna min otroligt grymma klass <3
Nu är vi iallafall inne på studentveckan och lite grejer har jag varit med på :) Vi har varit vid en sommarstuga mitt ute i skogen med hela klassen en hel dag i måndags, hur mysigt som helst :) Sedan på kvällen blev det en sväng in till Vimmerby för att umgås på kvällen i Källängen, INGEN dricka alls då jag körde bil ;) Igår var det fix och trix med lakan till flaket och spel och frågesport med vår underbara lärare Annika. En mysig dag oxå! Fick även ont i ryggen under eftermiddag så har det fortfarande! Har slängt i mig en treo så hoppas värken släpper lite så man klarar av att vara med på allt roligt idag! :)
 
Igår firade även jag och älsklingen hela 2,5 år tillsammans :D Helt otroligt att det har varit så länge!!
Idag är det dags för den såkallade 5-kampen mellan alla klasser som tar studenten! Man ska vara utklädda efter ett tema så ska bli intressant att se alla :P Vill inte säga vad vi ska vara så det får ni veta senare ;) Ska iallafall snart börja göra mig i ordning så man är färdig :P Ska även käka frukost strax så bäst att sluta skriva! Bjuder på några intagram bilder så länge! Följ mig gärna på @linneagungard på instagram där jag uppdaterar då och då :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback