Miley Cyrus, Stockholm <3

Den 30 Maj var jag i Stockholm tsm med min underbara älskling och vi åkte dit för att vi nämnligen skulle gå på Miley Cyrus konsert i Globen :) Blev medbjuden av älsklingen som fick två biljetter i födelsedagspresent förut i December förra året. Kändes jätteroligt att han bad mig att följa med <3 En underbar upplevelse blev det iallafall och jag är mer än nöjd :) Att få sen en kändis och artist som man har sätt upp till ända sedan man var liten är otroligt <3 Älskade henne när hon var Hannah Montana, älskade henne när hon var den gulliga tjejen med långt hår och älskar henne nu när hon blivit mer vuxen. Hon är samma person bara mer vuxen och mer vågad än innan.
 
Tänkte iallafall dela med mig utav några få bilder från kvällen. Bilderna är tagna med min Samsung Galaxy S4 mini så det är inte bästa kvaliteten och inte heller de bästa bilderna! Men det duger :)

Tack ännu en gång älskling för denna upplevelse <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback