SEEEEENT INLÄGG!!

Hejsan folket! :)
Här sitter man fortfarande vaken, kämpar för att hålla ögonen öppna men det är verkligen inte lätt när kroppen är trött och man bara vill sova och vila ut! Hoppas verkligen inte att jag är trött imon när jag vaknar, var det idag och kroppen och huvudet har verkligen inte gått ihop idag. Vet inte hur mycket tabbar jag gjort på jobbet men det är ett par.. Ojdå :S Men sen när jag har kommit hem till Mike så har det gått lite bättre iallafall. Inte lika klantig men det finns sina tillfällen här oxå så klart :S
Jobbar hela denna helg och på måndag och tisdag är jag äntligen ledig. Då är även Mike ledig så vi får lite tid tsm <3 GULDVÄRT! :D
Anledningen till att jag fortfarande sitter upp (som jag inte brukar göra) är för att jag sitter och beställer hem bilder. Det går väldigt segt så det är därför det tar sådan tid. sen är det ju även för att jag beställer bal och studentbilder plus lite annat. Kommer skippa mycket idag men tar det mesta och det som har mest betydelse liksom :) Ska verkligen bli kul när man får hem alla grejer :D Har även beställt hem en personlig almanacka iförr går (eftersom det nu bytt dag) och den bör komma om ca 2 veckor. Ska bli kul att få fylla den med massa rolig fakta och skönt att ha en almanacka igen som man kan fylla i en massa i och som bara är ens egen :) Alltid bra att ha, är ju en person som vill ha ordning och reda och då är en almanacka PERFEKT!! :D
Håller på att bli galen på Raja (mikes marsvin). Hon biter och biter på sitt hus och det hjälper inte hur mycket man än säger till henne.. Det är inte bra och man tröttnar väldigt snabbt och tappar tålamodet!!! GAH!!! Hoppas hon slutar när jag går in i sovrummet för att sova, orkar verkligen inte att hon ska bita när man ska försöka att sova och bli utvilad.. HOPPAS HOPPAS! :D
 
Men nu ska jag återgå till min egen dator (sitter vid Mikes nu) för att ladda in ytterliggare lite bilder. Hoppas på att få sova till 01.00 iallafall, blir galen om det tar längre tid!!!! :O



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback