Studenten närmar sig, endast 10 dagar kvar!

Studenten närmar sig och det är endast 10 dagar kvar tills det är dags att ta studenten. Jag är så rätt och skraj för hur allt ska bli. Min trygghet försvinner och jag är livrädd för att tappa kontakten med mina älskade vänner <3 Vi ska göra olika saker över sommaren, jobba och lite annat så hoppas vi ändå har tid att träffas och umgås! Kanske ta en tur till Kalmar eller vad som helst! Bara åka bort tillsammans! Vi är ju några som har körkort och sedan finns ju även tåg och buss :P
 
Men jag är verkligen rädd. Min dagliga trygghet (skolan) försvinner och jag vet inte hur dagarna kommer bli. Kommer att söka massa jobb och jag vill verkligen få ett fast jobb så snabbt som möjligt efter studenten. Det vore en dröm om jag fick chansen till en anställning inom detta året. Det skulle hjälpa till så himla mycket och jag skulle känna mig så mycket säkrare.. Kunna flytta ihop med mitt livs kärlek och starta ett liv/familj med honom, skaffa bil och kunna köpa och göra lite mer vad man vill. Men självklart för att ha något att göra om dagarna och för att jag ska kunna tjäna pengar och spara undan till viktiga saker!
Kommer sakna alla dessa människor något sjuuuuuuuukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har vuxit som person tillsammans med er och jag känner verkligen att alla betyder något enormt för mig! Ni är min älskade klass och mina älskade vänner, de närmaste vännerna!
Kommer göra allt jag kan för att hålla kontakten med de allra närmaste <3 Jag vill inte förlora er1



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback