Lördag!

Hejsan folket!!!
 
I Tisdags jobbade vi med montrarna och fixade det sista inför mässan som var på Onsdag, vi blev färdiga och plockade in lastbilen full med alla våra grejer och det gick hur smidigt som helst :) Blev en sväng till Nossen (en sjö i Vimmerby) efter vi plockat in allt och fixat det sista :) När jag kom hem hade älsklingen dimpat in från Kalmar och satt och käkade :) Blev lite chill innan vi drog oss bort till Supermarket för att handla, jag skulle handla lite till Onsdag och Mike skulle handla lite allt möjligt :P När vi kom hem blev det att fixa med mackor och sånt till Onsdag och Mike pluggade, sen blev det chill framför tvn och sen sova :) Skulle ju faktiskt upp vid 3.40 så jag var endast uppe till 21,00 och det kändes verkligen sjuuuukt konstigt att lägga sig själv i sängen hos Mike, är van vid att han lägger sig samtidigt <3 Men det gick bra, somnade i alla fall, dock vaknade jag vid 1.15 typ och då hade jag värsta halsbrännan.. Det var verkligen inte kul!!
Hade då svårt att somna, men somnade om och vaknade av klockan (TYP). Var piggare än jag trodde men kändes så sjukt att gå upp mitt i natten. Blev även fel att sitta och äta 4.15 och käka frukost.. Vid 5 åkte vi från Vimmerby med buss, framme i Kalmar 7,00 ungefär och man var trött.. Var bara att börja bära massa monter grejer och sedan chilla. Dagen gick och på kvällen blev det bankett med mat och underhållning. Sedan blev det att åka hem, vi va alla trötta och somnade på bussen hem. Vi var hemma ungefär 23.00 och jag la mig med älsklingen direkt när jag kom innanför dörren.
(Vår monter)
På Torsdagen var jag ledig (p.g.a mässan dagen innan) och jag kände verkligen att det behövdes! Jag va trött och sliten och kände inte riktigt för att göra så mycket. Blev chill hemma med älsklingen och sedan drog jag mig till stan. Hade körlektion och passade på att köpa en tröja och en sport bh på Lindex :P Nöjd! Sedan traskade jag hemåt och vi fixade med maten <3 Riktigt gott med kycklingsnitzel och potatisklyftor :) Blev sedan mys framför tv och sedan slappa innan sängen :) På kvällen blev det även en liten spontan tripp till Kvantum vid 20 på kvällen, vet inte varför men det va skönt med jobbigt! Passade då på att köpa hem en ny duschkräm som kommit ut! Luktade supergott!
I går var det skola för både mig och Mike, han åkte dock till Kalmar och va riktigt trött när han kom hem. Jag va också trött med kom hem ungefär 2 timmar innan honom. Jag han dyscha, diska, plocka i ordning, torka bänkar och fixa mig lite innan jag skulle möta upp MIke vid Supermarket för att handla inför kvällen. Vi skulle nämligen till Linnea (en klasskompis till MIke) på inflyttningsfest. Det blev en mysigt liten fest med dricka, mat, och spel samt skratt :) En lyckad kväll fast folket va trötta :P
Idag är det Lördag och idag åkte jag hem ifrån älsklingen, kändes tråkigt eftersom jag trivs så sjuuuukt bra där i lägenheten, i Vimmerby och med min underbara pojkvän <3 Längtar tills framtiden när vi tar steget och blir sambos <3 Vore så underbart! Vi handlade innan vi åkte hem så Mike fick lite hjälp med att få med sig mycket tunga saker hem och så :) Skönt att vi kan hjälpa till på så sätt :) Det är ju rätt långt att gå med tunga och jobbiga kassar när man inte har bil elr cykel, då är det inte så skönt att konka på massa grejer från affären!
Sedan blev det lite fika hemma hos älsklingen och sedan drog vi oss hemåt. Saknar min älskling så himla mycket, känns konstigt att vara ifrån honom nu, varit med honom så länge och nu helt plötsligt är han inte hos mig :( När jag kom hem hämtade jag ut ett paket åt en klasskompis i Vimmerby som hade fått paket i Målilla och det gick superbra! :D
När jag kom hem fick jag även se att jag hade fått en hel hög med post från folktandvården, svenska spel (spelkort), coop (välkomsterbjudanden), ica kort, olika utbildningar och lite annat :)
Nu ska jag nog ta och sova då tröttheten verkligen börjar smyga på nu! Ska bli riktigt skönt att lägga sig ner och bara njuta av sängen! Älskar verkligen att ligga i sängen och det är speciellt skönt när man är trött och sliten i kroppen :P MYS!!!!
 
Ha det bra så hörs vi! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback