En bra dag med överraskningar!

Idag är en bra dag. Har vunnit ett pris på en tävling på instagram och även vunnit en budgivning på en tröja som jag hoppas jag kommer bli väldig nöjd med! :)
 
Instagramtävlingen som jag vann var verkligen en enorm överraskning! Tidningen SOLO hade en tävling där man skulle dela en bild som dom hade lagt upp på Christina Aguileras parfym Women och sedan tagga dom så dom inte skulle missa att man va med i tävlingen. Tävlingen började för någon dag sedan och skulle sluta idag. Blev verkligen grymt förvånad över att jag vann. Brukar aldrig vinna något så det va en riktigt bra överraskning kan man säga :D Överlycklig tjej på morgonen kan man säga! Kollade även upp hur mycket den kostade som 50ml (det är den storleken som jag vann vad jag vet) och den kostar 299:- på lyko.se men igentligen så är det rekommenderade priset 375:-. Detta är verkligen mycket pengar för en parfym och jag har aldrig köpt en sådan dyr! Knappt ägt någon dyr, har en Britney Spears men det är en liten flaska och sedan har jag även Beyoncé parfym. Har dock aldrig köpt den själva utan fått dem för att jag önskat mig dom.
Hoppas denna kommer lukta gott! :D
Christina Aguilera Women EdP 50ml
Tröjan jag vann kommer jag få om några dagar, troligen nästa vecka borde det bli! :) Nöjd med den och hoppas jag blir lika nöjd när jag får hem den. Den är fin, svart och med space-mönster också. En liten annorlunda tröja och det va väl lite det som va lockade för mig :) Men den verkar fin så hoppas verkligen att den är superduper bra och superskön så att den är värd pengarna som jag ger för den! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback