Fika och bowling med fina vänner <3

Idag bar det upp till Vimmerby för att spendera lite tid med mina kära vänner Rebecka och Malin :) Blev en fika och sedan blev det bowling i ungefär en timme :) Riktigt kul och med massa prat så klart! Va ett tag sedan vi träffades nu så det va dags att hitta på något igen ^^ Får bli en "träff" snart igen och då hoppas vi att Linda och Lena kan vara med :D

Dagen blev bra i alla fall :D Blev även lite shopping innan jag mötte upp dom. Blev två par snyggare slappisbyxor från Cubus och sedan även en sak till framtiden (en flytta hemifrån grej som jag har funderat länge på att köpa)

Dessa två blev det! Bor oftast i denna om dagarna då de är så enormt skön och snygga :P Bästa uppfinnen är dessa byxorna helt klart! :D Det jag köpte till "framtida flytta hemifrån grej" skippar jag att visa :P Det är en lite inredning sak som är väldigt snygg i alla fall :P Just nu kollar jag på gårdagens avsnitt av Lyxfällan och sedan blir det att förflytta sig in till mamma och pappa i vardagsrummet för att kolla på IDOL :) Efter det blir det väl några avsnitt av VÄNNER innan det blir dags för att lägga sig :)

Ha en bra fredagskväll! :D



emelie  

ja det kan man väl säga att jag har gjort ^^

Svar: Hur kommer det sig? :O
Linnéa Gungård

2014-11-09 // 17:09:48
Emelie  

jag följde med min kille o hans syster när dem skulle flytta tillbaka dit! ska ner till målilla en sväng till möten nu om en vecka sen drar jag väl hit igen. Senare åker vi alla till norge

2014-11-11 // 17:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback