Handling i Vetlanda!

Idag blev det en tur till Vetlanda, vi hade planerat det eftersom att det är farsdag! En farsdagmiddag ute och sen lite shopping på det gör alltid susen! :D Hittade en del och känns ännu bättre att jag kunde köpa nästan vad jag ville utan att behöva be om pengar! Känns skönt att ha lite undansparat! :)
Blev som sagt lite handling som ni ser på bilden nedan!
Filmer, cykelhandskar, smoothie blender, spargris, ljus, shoppinglista, två glastavlor och 4 fotoalbum som jag missade ta kort på! :)
Nöjd med allt så känns skönt att fått hem lite! Vet inte om jag ska ta och testa blendern ikväll eller om jag ska vänta med den! Är väldigt nyfiken att testa den, 139:- tyckte jag inte va farligt så hoppas den är bra trots att den va billig! :)
Nu ska jag ta och kolla på lite Vänner och sen blir det Catfish på MTV vid 18.00! :) Sen blir de väl lite mat och slappande! :P Ska även kolla över önskelistan inför jul! :)
Ha det bra! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback