Hemma i Målilla

Hejsan alla!
Nu är jag hemma sen några timmar! Har ju som sagt varit i Vimmerby sen igår, riktigt trevligt blev det! Började med att jag åkte in tidigare på eftermiddagen för att handla lite julklappar och annat :) Efter det åkte jag hem till Mike en sväng för att fixa lite innan jag skulle hämta honom efter praktiken och sen blev det hem till honom några minuer innan vi hämtade upp Monica vid tåget :) Lite senare på kvällen blev det att fixa med Mikes julgran som skulle upp, tog sin lilla tid men vi fick upp den och den blev riktigt fint kan jag säga :) När vi va klara med et va det dags att fixa i ordning lite mat att äta, hamburgare med bröd blev det för Mikes och min del, mums och till det kollade vi på Frost (andra gången för mig och Mike på mindre än 1 vecka ;)) Den är verkligen bra så den kan jag rekommendera till er som inte har sätt den! Helt klart bland dom bästa Disney Filmerna enligt mig, nöjd kan man säga helt enkelt!
Blev sedan att lägga sig att sov då vi alla faktiskt va riktigt trötta, ingen hade väl sovit så bra dagen innan så att lägga sig vid 22 va inte helt fel!
Idag vaknade jag vid 8.15 ungefär, hade dock vaknat flera gånger under natten.. Hittade inte någon ro att sova.. Hatar såna nätter! I alla fall så va jag vaken själv till ungefär 10.15 när dom andra började vakna till :) Sedan va det bara att göra sig i ordning och sånt för att traska iväg mot en loppis uppe på folkhögskolan, Mike och jag hittade inget men Monica hittade lite :) Efter det gick vi hem för att lämna grejerna och sedan gick vi upp mot stan för att kolla lite i butikerna. Hittade inte så jättemycket då jag hade hittat det mesta igår men hittade i alla fall en julklapp till. Tror jag bara har 1 kvar nu (kan ha missat någon mer) och sedan är jag färdig och det enda som behövs är då att slå in allt :) Skönt att snart ha allt fixat kan jag säga! :)
När vi hade gått på stan blev det lite mat på bakfikan och sedan hem till Mike för att fixa hans gardiner och resten av julpyntet (Monica fixade gardinera!), så nu är det jul hemma hos Mike, här väntar vi med att sätta upp julgranen till kvällen den 23:e December :) Tradition hemma hos oss ;)
 
Men nu ska jag snart om en liten stund ta och lägga mig. Imon bär det av mot Ålem och imon blir det även julskyltning med River, Venessa och deras föräldrar i Kalmar :) Så tåg på Kalmar först för att möta upp dom, vara där ett tag och sedan ta bussen till Ålem och umgås några timmar med dom! Ska även ge dem deras julklappar som jag skaffat, hoppas de kommer att tycka om det! :D
 
Ni får ha det bra! :D KRAM!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback