I Västervik och lite annat!

Hejsan alla!
Har varit tyst här i snart i veckan.. Förlåt för det men det har hänt lite i livet.. Inget som jag vill prata om så vi skippar att ta upp det här tycker jag!!
 
I veckan har det inte hänt så mycket, lite tråkigheter, jobb, träffat mormor, slappat och bara chillat hemma typ. Försökt söka jobb men svårt när det inte kommit ut några jobb :/ Börjar känna pressen över att vara arbetslös, har endast två dagar kvar på jobbet nu och som det ser ut nu så blir det inte några fler dagar med "förlängning".. Känns verkligen hur jobbigt som helst, jag behöver pengar, jag behöver jobb, något att göra och fokusera på om dagarna! Få in en fot och verkligen göra något för att "leva". Jag vill komma framåt i livet och få en karriär.. Hoppas på tur inom jobbfronten snart! VÄLDIGT SNART!
 
I alla fall, idag var jag och Mike i Västervik. Blev en rolig och trevlig dag där med shopping och även mat! Alltid lika roligt som vanligt att umgås med Mike :) Hittade lite julklappar, pralinformar och annat smått och gott :) Mike köpte matgrejer, julsaker och så :P En lyckad dag blev det i alla fall, även roligt att ha bilen i Västervik! Första gången jag körde själv dit och allt gick hur bra som helst, har kört så mycket nu under mina månader med körkort så jag börjar verkligen lära mig mer och mer hur jag ska göra :) Börjar även lugna ner mig (då och då i alla fall) när jag är i trafiken, får inte panik på andra förare på samma sätt, visst jag blir fortfarande lätt irriterad när folk kör som idioter men det är en annan sak.. Tror det är rätt normal att man reagerar lite så tills man är så van att man inte bryr sig riktigt längre..
 
Nu har jag kollat på 4:e avsnittet av The Walking Dead säsong 5!!! Helt otroligt bra serie, älskar den och jag längtar varje vecka efter nya avsnittet som ska släppas! :D Underbart och hoppas på några fler säsonger efter denna!
The walking dead1 Walking Dead Season 5
Nu hade jag tänkt att jag skulle ta och sova. Imon får vi se vad som händer!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback