En dag i Vimmerby

Hej alla underbara läsare!
 
Idag fick jag vakna av alarm vid 7.30, inte ofta det händer längre, både skönt och inte då jag faktiskt för en gångs skull sov vääääldigt bra :( Men sånt är livet! Anledningen till att jag gick upp med alarm va för att jag samt mamma och pappa skulle åka in till Vimmerby för att gå på Vimmerbys hösmarknad med Mike, hans pappa samt hans fru :) Blev en trevlig dag men lie minishopping av nagellack, armband, godis och även massa tittande bland kläder :) Va i alla fall trevlig och mysigt och sen blev det middag nere på Monte Carlo :) Lika mumsig som vanligt! :) En restaurang som jag verkligen rekommenderar till 100%!
 
Nu är jag hemma i Målila igen och ska vara här till Onsdag och på Onsdag kommer Mike ner efter skolan och då blir det en sväng till Kalmar :) Första gången jag ska köra själv dit men det ska nog gå bra :) Aldrig kört så långt själv, endast kört 3,5 mil (till Vimmerby) som längst när jag har varit ensam i bilen utan mamma och pappa. Så det ska bli intressant men det ska nog som sagt gå bra :) Kör inte vårdslöst och jag följer trafikreglerna :) I Kalmar blir det att kolla efter soffbord till Mike lägenhet, lie kläder och kanske lite annat, beror på vad vi hittar :) Vi håller oss i alla fall vid Hansa City för min skull eftersom att jag inte hittar så bra i Kalmar :)
 
Ikväll ska jag kolla på fångarna på fortet och sen kanske det blir en film eller så blir det Big Brother :) En lugn myskväll hemma framför tv och dator blir det i alla fall :)
Ha det bra så hörs vi en annan dag!
Bild från min kvällspromenad igår!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback