Första julklapparna är inhandlade!

Idag har man varit ledig från jobbet efter att ha jobbat 4 dagar i rad. Skönt med lite ledigt, ska jobba på onsdag också och sen blir det några dagars ledigt innan jag jobbar Söndag - Söndag (26 okt - 2 nov). Känns så himla skönt att ha massa jobb timmar nu framöver, helt sjukt kul med lite pengar, har ju annars inte någon inkomst så detta hjälper verkligen mig :)
Iallafall, skulle inte prata om jobbet hade jag tänkt, utan skulle prata om att jag idag har varit på stan i Vimmerby och handlat lite, detta innebär även att de första julklapparna är färdiga! :D Känns verkligen skönt att jag redan har börjat "beta av" listan en aning :) Har köpt färdig till mina underbara gudbarn River och Venessa, samt till min mormor och jag är nästan färdigt med det till min mamma och pappa :) Ska bara köpa till min faster, mina kusinbarn Nellie, Alice och Albin, Michael, farmor, min kusin Nathalie samt även födelsedagspresent och årsdagspresent till min älskade pojkvän <3 Så det är fortfarande lite att handla men jag har ju som sagt gott om tid på mig! Skönt att vara ute i tid och inte behöva stressa en massa för att man är ute i sista sekunden! :)
Ska bli kul sen i December när det är dags att börja slå in alla paketen och verkligen få upp julkänslan :) Vill inte slå in dom redan nu, lite för tidig julkänsla blir det då enligt mig :)
 
Nu i veckan är jag ju som sagt lite ledig iallafall, bra inför taggandet av 8 dagars jobb sen! Imon blir det att fixa lite här hemma hos Mike, kanske städa något, slänga skräp och sen ska vi även bada lilla Raja! Va väldigt länge sen det gjordes så det är dags att göra det nu, hon fäller även något enormt med hår nu så vi får hoppas att det hjälper att bada henne. Man kan ju knappt ta i henne nu utan att bli full med hår, inte speciellt roligt och så enormt mycket hår brukar det annars inte vara och det har varit så ett tag nu så vi får som sagt hoppas att det hjälper med ett bad :) Annars blir det nog mest att ta det lugnt imon :)
På onsdag blir det som sagt jobb och sedan åker jag hem till Målilla <3 På Torsdag blir det Ålem för att träffa mina underbara gudbarn River och Venessa <3 LÄNGTAR!
 
Men nu ska jag och Mike kolla på två How I Met Your Mother innan det är dags för att kolla på premiären av Sveriges Värsta bilförare!
Ha de bra! :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback