Regnig dag

Idag är det en regnig dag här nere i Småland och troligen också i andra delar av Sverige vad jag har förstått utifrån fb och instagram :)
Det har blivit att man har tagit det lugn idag, rensat datorn lite, fört över bilder från kameran och mobilen till datorn, fått min mobilsladd att fungera i datorn igen, käkat samt varit hos mormor och hjälpt henne att handla och även gått en kort promenad med Isor som tyvärr inte mår så bra :) Som sagt, inte gjort allt för mycket idag, utan tagit det lugnt! Man behöver såna dagar också, men mamma och jag pratar om att kanske ta oss en liten promenad sen och trotsa regnet, vi får se om vi håller det ;)
 
Just nu gör jag verkligen inget, slötittar på tvn (inget att se på) och sjunger på "I saw you die" med Apollo Drive. Hur bra låt som helst! :) Älskar den fast att den är en liten deppig låt.
Finns faktiskt inte så mycket att berätta tyvärr, händer inte så mycket om dagarna i en arbetslös persons liv :/ Tråkigt men tyvärr sant, i alla fall när det gäller mig! Ska väl kolla lite jobb nu och sen blir det en fika med mamma och pappa och sedan ev. en promenad som sagt :)
Kram på er alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback