You rasie me up

En låt som jag ALLTID har älskat är låten You raise me up med Westlife. Den är så otroligt fin och underbar på alla sätt och vis! Sen att Westlife är GRYMT DUKTIGA SÅNGARE gör ju hela låten så enormt mycket bättre! Varje gång jag lyssnar på den får jag några enorma rysningar genom hela kroppen och jag vill bara försvinna bort och njuta av låten och stunden <3
Detta är en av de låtarna som verkligen är gripande för mig <3 Så underbar låt, så underbar! Bland dom bästa låtarna som har skrivits helt klart! :)
Så himla synd att de har slutat som grupp och inte gör fler låtar :'( Synd att världen misten en sådan grymt bra grupp 2012 <3
Har ni inte lyssnat på denna låt sen 2005 när den kom ut så tycker jag helt klart att ni ska ta och lyssna på den nu! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback