Ny väska

Hejsan alla!
Nu är jag i Målilla och är hemma här till Lördag och sen blir det att dra sig upp till Vimmerby igen :) Så mysigt!
Idag ska jag en sväng till arbetsförmedlingen för att gå på ett möte med min handläggare och gå igenom lite saker. Blir väl kanske att man stannar till på Family House sen när man ändå är i Hultsfred, inte så ofta man är i Hultsfred längre känns det som :P Sen blir det nog hem och ta det lugnt, käka lite mat och kanske en promenad eller städa i ordning på rummet, vi får se vad jag känner för! :)
 
Senare idag kommer min morbror hit för att jag ska hjälpa honom att fixa hans CV till det lite bättre och sen även hjälpa honom att söka lite jobb :) Hans CV är inte det bästa just nu så ska hjälpa honom med att få i ordning på det och få in lite mer information som kan vara bra att ha med och visa för den kanske kommande arbetsgivaren :)
 
Nu har jag tänkt att jag skulle ta och gå ner och duscha för att sedan äta frukost :) Vid 10.30 ska jag som sagt vara i Hultsfred på möte med handläggaren, hoppas det går bra och att jag får ut något bra ifrån det!
 
Tänkte även nämna att jag igår beställde en väska som kommer att komma till Vimmerby nästa vecka, ska bli kul att äga en snygg enkel ryggsäck :) Mycket smidigt att ha ibland kan jag tycka när man bara ska ha lite mindre mängd av grejer! :)
Denna snyggingen blev det! Kanske kan skriva en recension på den sen när jag fått hem den och även använt den lite :) Den finns på jfr.se för 199:- :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback