Nytt, nytt, massa nytt!

Heej! :)
Igår va det en väldigt jobbig dag då jag inte mådde 100% bra, blev ändå Västervik med min käka mamma eftersom det var bestämt. Vi åkte från Västervik med massa matvaror, massa hälsoartiklar, nya skor till mamma, ny dator till mig och även lite mat och fika i magen! En rolig dag med massa in och ut hoppande i bilen, vi hade föredragit att sitta i bilen då det istort sätt va skyfall hela dagen men det gick :) Nöjd med dagen både jag och mamma! :)
Denna dator blev det iallfall som jag fick med mig hem :) Nöjd än så länge men inte startat den men det kommer det oxå! Kommer bättre bilder på den längre fram! :)
Idag mår jag fortfarande inte så bra men jag mår bättre än igår och det är huvudsaken! :) Har ingen feber så jag kan vara ut och det har jag varit idag oxå! Tog mig en sväng ner på stan förut kring 10 när Mike ändå var i skolan. Svängde förbi Synsam och beställde en undersöningstid för linser tills imon, köpte en ny Softshell jacka nu till hösten då den jag har är förliten samt det var bra pris på den och gick även in på Konsum för att hämta ut ett paket åt Mike samt handla lite små som vi hade tittat på i deras reklamblad :) Så nu är det gjort och jag kom hem till Mike ungefär strax innan 11. Då var Mike redan hemma och han passade då på att skrämma mig när jag öppnade dörren.. Det är väl inte den bästa egenskapen med honom (att han gillas att skrämmas) men jag älskar honom ändå ;) <3
 
Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra, blir väl att ta det lugnt då jag inte mår så bra och Mike mår lite smått dålig p.g.a han troligen har ätit laktos.. Usch!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback