VI SKA GÅ PÅ MADONNA I STOCKHOLM!

Som rubriken lyder.. JAG OCH MICHAEL SKA GÅ PÅ MADONNA I STOCKHOLM PÅ TELE2 ARENA I NOVEMBER!
Vi skaffade biljetterna den 13 Mars när Tele 2 hade ett lite försläpp för sina kunde på ett antal biljetter till konserten och fixade då rätt så bra platser åt oss till lite högre priser än vad vi hade tänkt oss ^^ Men det är det värt, vi kommer ju troligen aldrig se henne LIVE igen så man får passa på nu när hon kommer till Sverige! Hon kommer till Sverige den 14 November i år och ska göra en konsert. Vi kommer att vara på plats i Stockholm helgen, sova på hotell, shoppa och hitta på saker :) Ska få åka buss och tunnelbana för första gången i Stockholm och det ska bli intressant! Ska få gå in på Victoria´s Secret, USAgodis och ev. åka till Stureplan för att se hur allt ser ut! Är en del andra ställen jag också troligen vill besöka men ska prata med Michael så vi får komma överens om vart vi ska åka och inte i Stockholm, vi är ju faktisk två som ska dit så båda ska ju ha en talan i vad vi ka hitta på.
Ser verkligen fram emot November! Längtar!! :D Ska bli så himla mysigt att sova på hotell igen, precis som vi gjorde i Oktober 2012 när pappa fyllde 50 år, underbar helg och nu får vi en till underbar helg <3 Så himla bra, tillsammans med mitt livs kärlek <3
 
Är så glad för Michaels skull som är ett stort Madonna fan! Så himla glad för att han ska få uppleva henne LIVE, helt otrolig upplevelse och jag tror inte att jag kan föreställa mig ur stort det troligen är för honom. <3 Det är stort för mig att få gå och se en sådan stor kändis som Madonna, då kan man ju tänka sig hur det för honom som faktiskt är ett fan!


Lotta  

Hej ! Super fin blogg !! Jag undrar om du skulle vilja länka till din youtubekanal, skulle vara super kul och kolla. Kram

Svar: Hej, tack så mycket! Använder inte min youtube längre så länkar den gärna inte ^^
Linnéa Gungård

2015-03-28 // 20:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback