Lite update! :)

Hejsan Svejsan!
Nu va det ett tag sedan jag skrev så tyckte det va dags att skriva ett antal rader innan jag ska ta och lägga mig. Har jobbat kvällspasset 17-22 ikväll och då är man uppe i varv ett tag innan man kan somna men jag känner att tröttheten sakta men säkert kommer smygande på!
 
Sedan jag skrev sist har det hänt lite. Har jobbat massa precis som vanligt (dock inte mer än efter mitt fastlagda schema), ätit födelsedagsmiddag för mamma på Bambugården Hultsfred, haft Raja nere i Målilla på två besök, umgåtts med Mike, varit i Vetlanda och handlat med mamma och pappa, varit i Kalmar hos mina kusiner över en dag, varit i Jönköping en heldag tillsammans med Mike, varit på bio i Västervik med Mike och sett Ted 2 och sen har det hänt lite annat med säkert som jag inte kommer på just nu när tröttheten smyger sig på!
(P.s, vi har världens sötaste, mest underbaraste lilla bebis. Lilla Raja, så mycket jag och Mike älskar dig <3)
 
Är i alla fall nöjd med den här sommaren, kunde dock var fler dagar som det inte hade varit grått och mulet. Nu har det dock varit varmt i 2-3 dagar så vi får se. Dock har jag hört att det skulle bli lie små taskig väder nu i natt men vi får se. Hoppas på att slippa åskan i alla fall, gillar inte åskan!!
 
Annars då, jag mår bra. Just nu trött, annars små förkyld, seg i kroppen och sånt där. Vissa dagar är sega och andra är lite väl snabba tycker jag. Men så är det ju alltid..
Då Torsdag drar jag till Kalmar och ska spendera mina nästkommande dagar där. Ska vara där från Torsdag -  Lördag eller Söndag. Ska gå på stadsfest med mina kusiner, kusinbarn, moster, gudbarn med mera :) Ska bli så kul! Ska få åka karuseller, sova borta (med barn i huset, 2:a gången någonsin för mig), slappa, hitta på massa saker och bara ta det lugnt. Ska ta bilen dit, gjorde det förra gången också, nu får vi dock se vart jag hamnar på för parkering. Vet inte om jag känner för att betala 90:- för att stå över en hel helg. Men vi får se hur vi gör med parkering! ;)
 
Nä men nu har jag suttit och skrivit ett tag och nu är det svårt att hålla ögonen öppna.
God natt så hörs vi en annan dag när jag har något nytt att berätta!
Ha´de! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback