Lykoleverans!

I Tisdags fick jag meddelande om att mitt paket från Lyko.se hade kommit till affären och jag kunde hämta ut det :) Superkul att det kom och jag är så nöjd med alla grejerna!
Allt luktar så gott och hoppas verkligen allt är lika bra som jag tror att det är!
Blev iallafall ett värmeskydd från Maria Nila , ett stort doftljus, en parfym och en fotkräm från Make Up Store, en borste från Lyko samt en Lykobox där jag fick foundationborste från Lyko, 5st minitester från Babor, doftljus Yankee Candel samt shampoo och balsam som jag ej kan märket på (shampoo och balsam ej med på bild då det va för färgat hår och jag färgar inte ^^)
Leveransen från @lykose är kommen :) Mycket nöjd med allt, allt luktar så gott och hoppas verkligen allt är lika bra som jag tror att det är!
Blev iallafall ett värmeskydd, ett stort doftljus, en parfym, en fotkräm, en borste samt en Lykobox där jag fick foundationborste, 5st minitester, doftljus samt shampoo och balsam (shampoo och balsam ej med på bild då det va för färgat hår och jag färgar inte ^^)
#makeupstore#lykohair#lykose#yankeecandle#yankeecandlefluffytowels#shopping#shoppat#nyagrejer#newstuff
Allt ser bra ut och luktar gott så det ska nog bli bra hoppas jag :P Ska börja med fotkrämen i veckan så förhoppningsvis blir fötterna fina och mjuka :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback