Yves Rocher shopping och uppdatering!

Hej, va ett tag sedan jag va här inne och skrev nu så tänkte slänga in ett litet inlägg såhär lite sent på kvällen i mitten av Januari :)
Har då även missat att visa för er lite grejer som jag beställde från Yves Rocher i mellandagarna och fick hem i början av året, mycket nöjd med allt då jag interna behövde betala för allt :) Hade vissa erbjudanden så som julklapp och födelsedagspresent att utnyttja hos dom så passade på att göra det och sen fick jag även lite premier och det är ju allllllllldrig fel men gratisgrejer.
Är iallafall jättenöjda med allt och snart ska jag lägga en beställning ifrån lyko.se så kommer komma upp ett sånt inlägg här oxå :)
 
 
Annars händer det inte så mycket om dagarna, fortfarande arbetslös och letar jobb, umgås med Mike, kollar runt på nätet och sitter vid daton och tvn, går promenader och slappar! Har nyårslöfte på att jag ska gå ner i vikt så hoppas att jag lyckas med några kilo iallafall, har ett mål men det är ett rätt högt och tufft mål att nå upp till så jag får se hur mycket det blir men hoppas på några kilo iallafall som sagt! :D
nu ska jag umgås lite med älsklingen innan vi ska sova 💕
ha det så bra så hörs vi nästa gång!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback