Ny Mobil

Jag är glad :D
För ett tag sedan (den 23 Augusti) beställde jag en ny mobil. Denna gång fick det bli en Iphone 6 i guld :) Så nöjd med den och den är så snygg. Har kunnat använda den sedan 8 September så hade den hemma i nästan 2 veckor innan det gick att använda den. Så går det när det blir en massa strul med att beställa ett nyss simkort som ska vara jätte litet och man får fel och dom tar slut i lager. När jag äntligen fick hem det så gick det i alla fall bra att få igång den. Är nöjd med den än så länge och ångrar inte valet av färgen. Blir lite av en mer färgklick än vad det blir med vanlig silverfärgad :)
Jag är nöjd med mitt val och hoppas att jag lär fortsätta att vara det, hoppas även att mobilen håller ett tag med tanke på vad priset va. Sjukt dyrt för en mobil men har köpt mycket billigare modeller förut så kanske behövs en lite dyrare för att den ska hålla längre än vad mina tidigare mobiler har gjort.
 
Här har ni en bild på min fina snygging, den finns med i mitt tidigare inlägg men nu får bilden ett eget inlägg i alla fall ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback