Aprilväder

Hejsan alla goa och glad! 
Kan inte sova så tänkte skriva ett litet inlägg :) 
Vardagen flyter på som den ska. Fick lön igår så då stod handling på schemat. Hade även lite andra ärenden som jag utförde. Dagen var helt okej kan man säga helt enkelt! :) 
Idag har det oxå hänt lite. Har kört en diskmaskin och sedan tog jag bilen och åkte iväg på krukjakt. Jag vill ha krukor ute på både verandan och balkongen i vår lägenhet, men jag är väldigt kräsen så har haft svårt att hitta! Idag hittade jag äntligen och som jag känner nu så är jag nöjd :) Tänker inte lägga upp någon bild ännu utan tänker vänta tills jag har planerat i blommor :) Hittade iallafall billigt så fick 3 krukor för 469:- och då har jag även köpt till dom så kallade innekrukorna som man planerar i :) Mycket nöjd och jag valde gråa krukor eftersom att vi har brunt trägolv på balkongen så ville jag ha någon färgbrytning, samt älskar gråa nyanser :D Så himla snyggt!
Men nu ska jag återgå till att försöka att sova, hoppas på att somna snart då klockan börjar bli mycket! 

Tack för mig för den här gången så hörs vi nästa gång! :P
Som ni ser på bilden så har det snöat/regnat/haglat och hållt på lite till och från dom senaste dagarna. Igår öste det ner snö i Vimmerby och det va riktigt blöt snö. Usch, nu vill jag ha lite vår igen med 8-10 grader varmt iallafall (Y) Får se när min önskar slår in! :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback