Förkyld..

Hejsan! :)
 
Idag är det soligt och det är väldigt uppiggande för en förkyld krake som lilla jag är just nu. Näsan är ena stunden täppt och andra stunden rinner den, om den kunde bestämma sig.. Sedan har jag tryckande huvudvärk till och från, mina öron är väldigt påverkade av förkylningen och jag har ont i ena örat (normalt för mig när jag är förkyld, är ett så kallat " öron, näsa, hals - barn") Känner inga lukter, den mesta maten smakar konstigt eller ingenting, riktigt jobbigt just nu om man säger så! Hoppas att smak och luktsinnet kommer tillbaka inom några få dagar!
 
Idag händer väl inte så mycket, ska stå för maten idag här hemma hos mamma och pappa. Blir pastagratäng med sallad till, mums! Efter det blir det att åka och jobba på fritids mellan 14-16 och sedan blir det hem igen tror jag, tror inte att det är något annat som jag behöver utföra i Hultsfred efter jobbet :)
 
I alla fall, vädret ser just nu bra ut så vi får hoppas att det håller i sig (Y) Har regnat på morgonen men sen har det varit lugnt på den fronten så hoppas det fortsätter såhär!
 
Nu ska jag fortsätta att kolla på lite Youtube innan det är dags att göra sig i ordning för dagen och sedan börja med förberedelserna inför matlagningen, ska se om jag kommer ihåg att ta en bild som jag kan lägga upp här på bloggen sen och visa för er under min nya kategori "Matlagning/bakning". I den kategorin kommer ni helt enkelt att få se lite olika maträtter (då jag älskar att laga mat) och även ett och annat bakverk/fika lär väl komma upp, dock extremt sällan då jag hellre lagar mat och sen låter jag Mike stå för bakningen om det behövs (Y) :)
 
Men ni får ha en bra dag så hörs vi nästa gång!
Har ni förresten smakat den nya Loka Crush med smak av apelsin? Riktigt god och läskande enligt mig, den dracks upp väldigt fort. Ska testa med is till någon gång så blir det nog ännu mer läskande :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback