Så trött!!!!!!

Just nu är jag så himla trött, försöker verkligen hålla mig vaken men svårt är det kan jag säga. Vet inte varför jag är så trött, kan vara för att jag har varit igång sedan ca 7.30 i morse. Mike åkte iväg till Norrköping för att gå på IFK - AIK och det visade sig vara en bra match att gå på då Norrköping vann med 4-1, vilket är riktigt bra med tanke på motståndarlaget!
 
Iallafall, idag har jag haft mamma, pappa och morbror här hela dagen nästan. Vi har fått en del i ordning i lägenheten. Satt upp en ny kabellist i taket som vår nätverkskabel sitter kvar uppe i taket då vi är tvugna att ha släddaen där, annars är enda alternativet att ha en sladd tvärs över golvet och det vill man ju självklart inte. Sen har jag och min morbror fixat med balkonggolvet. Vi har lagt ut trallplattor över hela golvet, riktigt snyggt och bra blev det kan jag säga, så nöjd (Y) Är så himla tacksam för min morbror som hjälpte till med golvet så vi fick dit det. Va otroligt mycket pilligare än jag trodde, men det löste sig till slut efter ett antal timmars pysslande. Var mer sågande som behövdes än vad vi hade räknat med i början, men det gick bra ändå tycker jag, Resultatet är riktigt fint som ni ser på bilden under :) Det som saknas nu är nya möbler (som vi ska köpa när vi kommer över några vi tycker om och när det är bra pris då utemöbler är dyra) samt lite blomkrukor/blomlådor så klart :) Måste bara komma över några fina krukor, inte gjort det ännu. Verkar vara lite kräsen när det kommer till den fronten ;)
 
I går som ni såg i förra inlägget så hade jag haft körkort i 2 år. Det firade vi med en liten resa till Växjö bland annat för att Mike inte har varit i Växjö tidigare men även för att jag inte har varit där på några år. Vi fick med oss lite hem. En tröja till mig, ny datamus, ett ölglas från Kosta Boda samt en glasfigur. Sen köptes även vattenflaskor, mat på City Gross och lite annat :) Nöjd med dagen iallafall så det känns skönt :)
Här ser ni bilderna på glassakerna som jag köpte. Köpte det med ett presentkort som jag fick när jag fyllde 20 år förra året. Så för detta fick jag själv bara betala 45:- för :) Ett riktigt bra köp helt enkelt :) Nu ska det bara inskaffas ljusplatta till maneten så är det komplett sen :)
 
Nä, men nu ska jag ta och göra en liten sak vid min egna dator (sitter vid Mikes stationnära dator just nu) och sen blir det nog sängen som kallar tror jag. Riktigt trött som sagt så ögonen går redan i kors typ! Dags att lyssna på kroppen om en stund tycker jag! :)
Ni får ha det så bra tills nästa gång! Adios!  ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback