Utmanad av Simone

Blev utmanad av Simone att göra denna lista så vi kör väl på :) Går gärna in på hennes blogg HÄR :)
 
 
Tre namn jag går under
1. Linnéa
2. Nea
(Mike)
3. Älskling (Mike)

Tre ställen jag bott på 
1. Målilla
2. Vimmerby
3. --------------

Tre ställen jag har arbetat för
1. Best Western Stadshotell
2. Frendomack
3. Vikarierande fritidspedagog

Tre saker jag älskar att se
1. Serier
2. Nytvättad bil
3. Nylagad mat

Tre ställen jag varit på
1. Sangrada Famila
2. Madonna konsert i Stockholm
3. Miley Cyrus konsert i Stockholm

Tre saker jag älskar att äta
1. Tacos
2. Panerad torsk
3. Naturgodis/nötter/mexicanos (LOVE IT)

Tre personer som jag tror kommer att svara
1. -----------
2. -----------
3. -----------

Tre saker jag ser fram emot 
1. Sommaren och nyplanterade blommor i lägenheten
2. Lisebereg i sommar
3. En hemlig sak :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback