En bra helg!

Hejsan alla goa och glada! Hoppas att ni alla har haft en bra helg!
Helgen har dragit förbi och hela helgen har varit bra :)
 
I fredags var jag på besök hos min kära högstadievän Fredrica och hennes lilla son William. Vi pratade en massa, umgicks, gav William paket då han har flytt 1 år nu i Januari, tänk va tiden går fort! Och så stor han hade blivit! :)
Efter det mötte jag upp Michael vis Supermarket efter att han hade jobbat ett pass, där köpte vi med oss lite saker som vi skulle äta under kvällen och som vi skulle ha till mat. Sen gick vi hem till lägenheten, stekte oss lite färska hamburgare och satte oss och bara tog det lugnt.
 
På lördagen hände det lite mer. Då va det städning som stod på schemat eftersom vi inte har kunnat städa ordetligt eftersom att det har varit så mycket kartonger överrallt i hela lägenheten så det har bara känts så onödigt att städa. Men nu va det dags och det flöt på bra kan jag säga. Vi fick mycket gjort och kändes skönt efteråt.
Vid ca 19.30 fick vi besök av 3 av Michaels gamla klasskompisar från när han läste tilll förskolelärare förra året, vi hade lite mellokväll tillsammans och hade det trevligt. Efter att mello var slut och dom hade gått hem satte vi oss framför tvn igen och kollade några avsnitt av serien CHUCK :) Bättre serie än vad jag hade trott, jag är fast! Synd att vi är på sista säsongen nu!!!
 
Idag har det oxå hänt en del. Vi hade mamma och pappa på besök. Vi fick upp en hylla i köket där vi ska ha lite kokböcker, vi fixade med lite olika sladdare och grejer, satte upp lite tavlor, en klocka och några tavelhyllor. Riktigt nöjd med allt, TACK <3 Vi fixade även mat tillsammans och det blev ungspannkaka, mums! :) Lite skräp fick vi slängt oxå jag och mamma och sen blev det oxå en fika. Sen var det dags för dom att dra hem. Efter det har det inte hänt så mycket, har satt upp en tavla på väggen, vi fixade oss lite mat på kvällen och sen har vi även kollat på Fear Of Walking Dead, serien är bra men som Mike sa, det känns som att man skulle sett denna serien innan man såg THe Walking Dead, och det är ju lite svårt eftersom att Fear Of Walking Dead började sändas långt efter The Walking Dead. 
Nu väntar vi på att The Walking Dead ska börja igen efter ett uppehåll på några månader, USA har ju sånna där "Midseason break" i sina serier och vi i sverige som inte har sånt blir ju oxå tyvärr drabbade av detta. Men ikväll vid 22 är det dags!! :D LÄNGTAT!!!
Men nu ska jag ta och vara lite social med min sambo innan det börjar på tvn. Imon börjar sportlovet och då testar vi på att jobba 8-16.30 på fritids, kommer bli kul och intressant :D
 
Ha det så bra så hörs vi nästa gång! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback