När man inte kan sova!

Hejsan folket!
Ett litet sent inlägg så här på natten eller ska vi kalla det ett tidigt inlägg på morgonen? ;)
I alla fall, jag kan inte sova så jag kollar runt på Youtube och lyssnar på musik emellanåt. :)
Fungerar ju bra det också men måste försöka mig på att sova efter att jag har skrivit det här lilla inlägget :)
 
Idag hände en stor grej! Idag bar jag ner dom sista kartongerna ner i källaren så nu finns det inte några kartonger kvar uppe i lägenheten, eller jo en.. Men den är full med kokböcker och bakböcker men den kommer att tömmas i helgen om allt går som det är tänkt! (Y) Och vi har också märkt att det är lite mer saker som vi kommer att behöva köpa från IKEA, så vi får väl se när vi får möjlighet att åka dit igen, pengarna finns men det handlar om att tiden till att åka ska finns, måste även till Västervik inom en snar framtid så det är mycket just nu som ska hinnas med kan man säga! :) Men vi får ta det som det kommer helt enkelt, någon stans ska vi säkert kunna trycka in några bilturer! :)
 
Idag har varit hyffsat lugnt ändå. Fixade och trixade i lägenheten, handlade lite smått på COOP och fick en promenad på köpet, plockade ner massa kartonger och grejer ner i källaren. Riktigt nöjd över att jag fick bort dom grejerna på morgonen! Så himla skönt att kunna röra sig ordentligt i lägenheten utan att behöva klättra över lådor och skräp! Nu är det bara städning av hela lägenheten som behövs göras, inte lätt att städa när det är massa kartonger överallt och så känns det rätt så onödigt att städa när det ändå rivs runt lådor med damm och sånt. Då är det bättre att vänta tills alla sakerna är borta (som nu) så man kan städa lätt och smidigt! Så det är lite av vad som vi kommer att få ägna helgen åt, STÄDA hela lägenheten XD Låter inte så kul men måste dammsuga, moppa och ev torka runt lite smått :)
 
Igår satte jag upp en del tavlor på väggarna, tidningsstället och lite sånt där :) Så nu ekar det mindre, men ekar ändå fortfarande i sovrummet så får se vad vi kan göra för att minska ekandet, det går säkert att fixa på något sätt :)
 
Men nu ska jag ta och försöka mig på att sova för nu börjar det äntligen komma lite trötthet här hos mig :)
Ha det så bra allihop tills vi hörs nästa gång :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback