Shopping :)

Hejsan alla! Hoppas att ni alla har haft en bra jul och nyår! Här jobbades det på julafton mellan 8-13 och sen blev det firande hemma hos mormor :) Mysigt mysigt med mina närmaste <3
 
Nyårsafton blev riktigt bra också, hade mysigt med samma människor som på julafton, blev god mat, spelande, lite drickande och vi hade det allmänt trevligt :) En väldigt bra dag/kväll helt enkelt :) Dagen efter, på nyårsdagen alltså. Jobbade jag också, blev mellan 10-14 bara så det va okej :) Sen har dagarna varit precis som vanligt. Jobbat, packat (lite) inför flytten, gjort förberedelser inför flytten (ringt om flyttanmälan på saker med mera).
 
I Fredags åkte jag till Norrköping, vi skulle dit först och främst för att Mike skulle visa upp sin tatuering för Art´s Ink i Norrköping där han har gjort sin tatuering. Han har tatuerat sig och det har jag missat att berätta här. Men det har han i alla fall gjort och den ser verkligen bra ut och nu har den läkt och allt så vi får hoppas den fortsätter att läka lika fint som den gjort hittills, den har väl näst intill läkt till 100% nu men jag har inte riktigt koll på det där.
Här har ni en bild på hur en såg ut efter första sittningen i alla fall :) Kommer nog komma en bild på slutresultatet sen någon gång i framtiden när i fixat någon men det har vi inte gjort för nu är det så mycket annat som kretsar i huvudet med flytt och allt sånt där.
I alla fall, när vi va i Norrköping så va det i alla fall lite shopping som gällde också, hittade mig en del och jag betalade inget själv utan betalade med födelsedagspengar som jag fått samt presentkort om jag samlat till mig och som jag har fått. Så det kändes väldigt kul att få handla bra saker för pengar som jag fått :) Gillar man att spara pengar så gör det liksom inget ;)
Hittade lite *bra ha* saker till lägenheten och jag är nöjd kan jag säga :) 2 snygga och mysiga tekoppar, en billig och fin glasvas och sedan en badkartskudde :) Sen blev det ju som sagt lite skönhetsprodukter. Hittade sen lite mer saker dagen efter så då blev det en till Body Sorbet från The Body shop och sedan en tårtbottendelare, tipex (korrigeringstjep), miniräknare i marmormönster och sen va det säkert något mer som jag missat :) Är väldigt nöjd med mina köp kan jag säga för va inte några större summor egentligen som det handlade om :D
 
Men ni får ha det så bra tills nästa gång vi hörs :) KRAM!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback